20100606

:: Random ::


hai blog. dah lame tak jumpa. u mesti rindu i kan? ceh!


skang dah jarang dapat update blog. pasaipa? bizi? sikit2 ade lah. kurang idea jugak lah. tak mcm dulu. dalam sehari berton2 idea mari bertimpa2 dlm kepala otak. skang pasaipa idea tak mai dah?

* * * * * *

oke. sabtu day aku ade kenduri menarik kat umah. erk. menarik? ekceli kenduri tunang akak aku. ni la first beradik aku nk kawen. so menarik lah kan. tak penah umah aku ade kenduri mcm ni. and umah aku penuh ngan sedara mara datang dr jauh utk membantu. meriah, syiok, heppi lah! dah mcm raya pulak. hikhik.

pelamin lip lap. lip lap.

hantar menghantar. pink? -_-

tadaa!
the bride and groom soon to-be!


3 khemah terpasang. bape org tetamu pn tatau. bpe org wakil dari family lelaki pn tak pasti. yang pastinye bile tetamu dah kurang, dah balik sume, badan aku sangattt lah sakitnye. nak mintak org tlg pijak2 kan blakang aku. tapi kang tak pasal2 tulang blakang aku patah riuk terbagi 8. oh mcam ni rasanye ade kenduri tunang kat umah. kalo kenduri kawen pulak, mcm mne? wuu! boleh tak nk request tukang urut plis oh mak!

maaflah, gambo tak dpt nk diupload banyak sgt. intenet ni mcam siput sedut slow nye ya ampuun! kalo rse nk tengok gambo2 lain, kat SINI jek. tu pon kalo nak tengok. kalo tanak tengok takpo. mak tak kesah nok! erk? motif nk ala2 maknyah?


* * * * * *

aku tak kesah pn orang nak cakap ape pn pasal aku. nak cakap baik, alhamdulillah. nak cakap burok? silakaaan.

baru tahu seorang kawan rupanye backstabber. die tuduh aku buat benda yang aku tak buat langsung. fuck eh! tak puas hati ke? jeles ke? nak jeles ape? die lagi cantik kiut miut comel lotte, ramai kawan yg suke, ramai sayang, nape nak jeles?

nevermind. sikit pun tak heran. jadi je diri sndiri. nasib orang yg bgtau aku tu lebih mengenali aku dr dia. aku pn tak hingin nak melatah opocot opocot ni. nak cakap ape pasal aku, nk burukkan aku blakang2 kat kawan2, lantak pi hang lah! loser!



itu laaa. orang dah cakap. buat baik berpada2. buat jahat jangan sekali. erk. aku takde la baik sangat *_*.aku tak kesah. yg penting family aku kenal aku. ceh! mcam ayat artis pulak.haha!

* * * * *

Nor Ismawati adalah seorang yg memang suke tengok movie last2 minit. bile dah sebulan movie tu tayang, baru la mood nk pegi tengok tu ade. awal2 takde lak mood tu nak datang. tapi kali ni lain lak. magic! Lagenda Budak Setan. hari pertama tayang aku dah pegi tengok dengan semangat wajanya. rasanye ramai kot yang beria2 semangat berkobar2 nak pegi tengok. kecho kat fesbuk sane sini kan.



novel dah lame kan? penah bace. tapi lupa jln cite ni macam mane. rase malas nak bca lagi skali. novel pon dah tatau hilang pi mana haih!

. sebelum tengok movie ni, terbayang2 la kot jalan cite betui2 macam budak setan. jahat sungguh la konon. tapi ya ampuuun la jiwang dari awal sampai habis. menguap.

. part lisa surihani kena pukul meruntun hati kewanitaan aku. cewah! tapi siyes part tu jek yg membukakkn bijik mata aku luas2. part bercinta2 dari awal tu buat mata aku nak pejam.

. kenapa ngan camera shot? tiba2 dahi terpotong sikit, tiba2 leher terpotong sikit. tiba2 ade dialog tapi tak nampak mulut yg bercakap. zoom terlebih2 la pulak. camera trick tak best nye. nasib baik kulit lisa surihani tu cantik.

. Lagenda Budak Setan part II pulak! harus ade ke? potong stim jek nak tengok ending camne. huhuhu.


nak tengok Marmaduke la pulak. cite pasal hanjeng. lawok sket. boleh exercise perut utk gelak ketawa.

tu je.

bye.

note : soalan kerap dengar "bile nak kawen? bile nak tunang?" oh plisss!

No comments:

Post a Comment

jom komen