20091222

:: Meet Me Halfway ::


Pepatah orang2 yg bercinta and frust bercinta ni "kalau sayangkan seseorang, lepaskan die"

ha, kan, saya memang dah betul2 sentimental gila ni. adoi! oklah, saya dapat tengok gamba exbf saya dengan kekasih hati tercintanya. letak sebagai profile picture, and also the album masa dorang bercuti kat Penang. ok good effort untuk buat saya rasa sedih to the max. sape2 pun mesti macam tu kan. memang redha, saya lepaskan die untuk die together dengan perempuan pilihan hati die, tapi mestila ad
e rasa sakit hati, rasa sedih, rasa macam2 la bila tengok gamba tu. sumpah saya sedih! dah lama rasanya saya tak nangis.waaaaaaaaa!!

ade orang2 mulut yang berbau longkang gelakkan saya masih single sampai skang, but exbf dah ada gf pn. kenapa la ade orang yang masih berfikiran kuno macam tu ye? lepas putus cinta kena ade terus pengganti ke? mintak mahap lah ye, kalau ye pun saya single, saya tak kisah pun. ex bf nak ade kekasih, biarkanla. itu die punye pasallah.die banyak duit dah nak kawin. weh, nak bercinta kena la pakai otak gak kan. tak kan nak main sedap jek terus bercinta. ingat cinta budak2 ke, cinta monyet ke. kena la fikir, ade duit ke takde. korang ingat dengan cinta jek boleh bagi korang hidup ke? cinta takleh beli beras ar. cuba beli kat kedai, nak tengok dapat ke? setakat bercinta nak main2, nak suka2, nak ringan2 puas nafsu, baik pegi becinta ngan monyet kat hutan. jadi la m
atang sket. saya ni fikir jauh jek. umo dah 24 thn. nak bercinta tak best ar kalo setakat nak suka2. orang lain becinta, korang pun nak becinta jugak kan. mintak mahap lah ye, saya bukan camtu. saya kena fikir jauh, fikir masa depan saya gak. sape lagi nk fikir ms depan saya kalau bukan diri saya sendiri kan?? orang2 yang pandang sinis, perli2 saya sebab saya takde bf, ohoo..u r so pathetic guys! bodoh!

die happy, jadi saya tumpang happy. bagus la. walaupun hati sakit, sedih tengok gamba2 tu kan. masa dengan saya dulu takde plak camtu kan. even pegi bercuti jauh2 sampai kena naik flight pun tak penah. dah nampak sangat beza kasih sayang dulu ngan skang. ok saya dah tak kisah! saya sayangk
an die, jadi saya lepaskan die. and from that moment, saya kena ignore everything about him. die nak buat ape ke, nak pegi mane ke ngan gf dia sukati die la. saya ni dah taknak masuk campur dah. penat dah kalau asik jaga hati orang tapi orang lain tak tau nak jaga hati kite. tu maknanye memperbodohkan diri sendiri.

and thanks to CIK GAGAP yang bagi nasihat panjang berjela2 sampai tembus tanah. hahaha. betul la, everything happens for a reason. saya mesti be positive. kalau rasa nak down balik, kine cari cik gagap lagi skali.hahaha!

to him, i'll always pray for ur happiness. until now i try my very best to get over u.nanti saya berjaya la lupakan die. macam kawan saya cakap, ramai lagi laki comel2 kat muka bum
i ni. sape tahu kot2 jodoh saya dengan awal ashaari ke.hahaha. berangan pulak. alah, hidup sorang pun ok ape. ade jodoh tu, ade la..maleh saya nak pikiaq macam2. buat pening jek.yer, anda berjaya menyakitkan hati saya, dengan menunjuk2 gf anda. tepuk tangan. anda pun memang gelakkan saya sebab saya masih single. single cool ape?! orang yang suka ikut nafsu jek cakap hidup single tak cool. bodoh!

bad mood macam haram hari ni. pasal cinta cintun. adoi. saya ni memang takde cinta yang suci dan sejati. kalau mengharapkan cinta yg suci dan sejati, sila jangan cari pada saya..if what u think u deserve is not me, then halfway is the only way to go. kenapa la hari ni thing goes very unwell? sigh. sumpah sakit hati gile.


DO I DESERVED TO BE TREATED THIS WAY???

tu saje.

bai.

note : adan dah pegi kem. :(

1 comment:

jom komen