20091222

:: Me Transformation ::


dulu saya gemok. sumpah gemok gila sampai berat badan saya 65 kg. gemok kan? tapi sebab sorang laki yg kononnye sayang saya, then saya berdiet to the max untuk buatkan laki tu happy dan berbangga bila jalan ngan saya. yela, ade ke orang zaman skang yg nak jalan sebelah pompuan gemok yg tak cantik?? kalo ade tu ade la udang disebalik batu.

saya diet memang sumpah hardcore punye diet. siap masuk hospital tengah2 malam lagi. sebab tak mkn punye pasal kan. gastrik la, ulser perut la, itu la, ini la, segala yg berkaitan dengan perut la. setahun lebih tak mkn nasik. tahan nafsu gila babs punye.hahah.hari2 makan buah, oat, cereal, tu jek. and terpaksa joging selama 2 jam setiap hari.memang penat gila.

lama2, berat saya turun dan turun lagi. sampai la paling dasyat is 50kg.


okay. sila tengok dengan teliti sampai terbeliak bijik mata anda, dan anda boleh gelak guling2.ni memang saya versi gemok! gemok! gemok! hahaha. sumpah gemok gile. saya pun nak tergelak bila tengok balik. bkn saya je, adik saya pun same. and also ex bf saya penah cakap "atie dulu buruk gila"..okay takpe


okay. ni saya yang sekarang. memang hardcore punye diet la. sbb bf punye pasal ni. tapi last2 die blah gak.huhu!. dah maleh saya nak amik tau dah. yang sy tau skang berat dah naik sket. bak kata adan, sbb saya happy enjoy ngan kwn2. tu yg naik balik.hahaha. betul la kot kan.

sambung balik diet utk dpt berat yg ideal. kali ni untuk diri sendiri. dah maleh nak uat utk org lain bile dah tak dihargai.

yg pelik, dlu masa saya gemok kn, semua org uat tak peduli. mcm saya ni tak wujud langsung la. tapi skang ni ramei la pulak nak kenalan la, itu la, ini la, puji memuji la, dan dan la ade org ckp sy ni membe baik la, dah cun la. whatever la kan. nampak sangat manusia ni menilai org berdasarkan rupa semata2. dah tau dah. memang tau sangat! benci gile camni!

luahan perasaan. terasa emosi lebih.


note : pissed off ngan mouse ni nak rosak la pulak!

3 comments:

  1. atee... gila lah laen sangat.. transform betol neh... pehhhhhhhhhh~ salute!

    ReplyDelete
  2. atee.. udeng siyes nak kurus gak mcm atee buat neyh. tp tamo la sampai masuk sepital.. atee.. guide me atee.. udeng da berat gela neyh. nti nak pakai bju santet2 time udeng ka***. hahahhahahahaha :D

    ReplyDelete

jom komen