20091223

:: Hye Perempuan ::


saya sangat benci, tak suke dengan orang yang perangainye hipokrit dan talam dua muka tau tak? tak kisah la lelaki ke perempuan. tapi ade jugak perempuan yang berperangai macam haram ni. itu yang buat cam tak caya jek. okay skang dah pecaya yang luaran perempuan yg nmpak manis, comel, lemah lembut, cantik, comel dan sebagainye tak semestinye hati baik. ade jugak antaranye mempunyai hati yang busuk macam tangki najis! saya dah jumpa, dah tau, dah terkena dan same waktu la. and memang cibai dan bennnnccci sangat. maleh nak mention sape pompuan tu.

iye, saya dah jadi mangsa putar belit alam oleh seorang pompuan yang bertalam 2,3,4 muka. haih! saba jela. first time jumpa pompuan camni. kalo laki saya tak kisah la. ni pompuan. muka cantik, tapi perangai sumpah jahat!. depan saya cakap lain, depan bf kesayangan die plak cakap lain. last2 saya kena mrh ngan bf die. memang saya takkan lupa itu ok?
ko yang col aku ngadu2, nangis, bla bla bla. tapi ko cakap kt bf ko aku yg col? hoi, bile mse pulak aku col ko hah? cam cibai kan ko sembang! ko siap cakap kt bf ko aku suh ko uat benda2 tak elok dlm hubungan korang. serius ko memang bee-yu-elle-elle shit! serius saya benci gila camni. dah kurang kasih sayang sangat ke? ha hamik la ko kasih sayang to the max dr bf kesayang ko!

tolonglah berperangai matang skit. jadi la cerdik sket. jangan la nk buruk kan org lain. dosa. saya ni takde la baik sangat. sume org pun ade jahatnye. tapi kalau dah sampei dah putar belit cite, dah burukkan orang lain, memang jahat lah namanye. bile nak col untuk bertanya, tiba2 dah tukar nombor phone la pulak. trus tak dpt dikesan kan.nak mengelak sangat kan? takut ke weh? ok terima kasih banyak2 atas usaha anda dan tahniah la ye.

sampai skang saya macam tak caya jek seorg pompuan yg manis, comel, cantik rupanya talam dua muka. haih! kalau kita nak diri disayangi, kite kena belajar menyayangi dulu. baru kite akan disayangi dengan berlipat kali ganda. kan? comel nye ayat ai :P





luahan perasaan jek tu. maaf terkasar bahasa

bai.

note : ngantuk. "adan,u uatpe?".haha.

No comments:

Post a Comment

jom komen