20091223

:: Say Hello to Future ::


hahahahahaha. hahahahahaha. hahahahahaha. gelak sorang2 macam orang gile sewel, mereng.

berpandangan jauh jap. merenung masa akan datang. cheewah! tiba2 jek saya terpikir, macam mana la saya nanti bile dah kawin, dah ada family sendiri, dah ada anak, dah ada husband kan.hehe.

kalau dah kawin nanti mesti anak saya coooomel sangat. yelah. tengok jela saya ni.hahaha.diri saya pun dah cukup untuk cover genetik anak yg comel. aww! and kalau dah beranak pinak, konfem ar saya nak jadi hots mama. ala ala victoria beckham gitew.



aww. someeeelll sungguh budak ni. hai suri. eh name budak ni suri. anak Katie Holmes ngan sape, saya lupe. nanti anak saya pun nak secomel dan sestylo camni. ok tak? ada style tak? hahaha! whatever.

tu jek.

bai

note : no idea. sedang tunggu bulan Mei menjelma.hahaha. kan adan? ;p

No comments:

Post a Comment

jom komen