20110209

. Post Mortem .


dah lama tak update. sampai pernah terlupa saya ada blog rupanya. terrrrlalu lalu lalu bz macam perdana menteri. alhamdulillah murah rezeki. saya seronok !

merujuk kepada entri INI. kawan tercantik saya dengan rasminya dah mengikat tali pertunangan dengan kekasih hati, dan jugak merangkap kawan saya.


cantik dan padan !


hijau kaler kegemaran sepanjang zaman die. berbaju hijau dan berhantaran hijau. berhantaran ? bedal aje lah.

ade kawan yang dah kawin. sehari sebelum pertunangan ni. tapi terlalu penat untuk upload gamba. anggap saje la ini adalah entry express. oh ramai yang dah kawin rupanya. dah kawin, dah bertunang, dah ada anak lagi advance. laaaaa, dah 26 tahun rupanya saya tahun ni ye? ingatkan muda lagi. patut la ada kawan2 yang dah ada anak 2 orang. hik !

err. jangan la tanye bile saya nak kawin, nak tunang. sebab nyeee...saya akan jawab "TARAF HIDUP YANG TINGGI PADA MASA KINI MENYEBABKAN RAMAI ORG LAMBAT KAHWIN". terima kasih Teha atas kenyataan facebook anda. betul kan? kan kan?


jumpa lagi. assalamualaikum semua !

No comments:

Post a Comment

jom komen