20100520

:: Nak Body Macam Scarlet Johansson? ::


hari ni pegi tengok iron man 2. cite dah nak sebulan kuar, aku baru nak tengok kan.


hai lelaki besi. jantung u canggih la!


aksi dia agak gerun ye. tp takdela segerun aku tengok Final Destination. oh tu memang tak boleh lupe. jgn tak pecaya ye, sepanjang cite Final Destinantion tu aku tengok sambil tutup mata. hanya tengok melalui celah2 jari je. bile sampai jek aksi yg meloyakan tekak dengan darah yang sebaldi, cedera sampai daging cair2,kepala putus, bla bla..mata otomatik tetutup dgn rapatnye! ye, aku memang super penakot.


ekceli aku bkn peminat setia fanatik Scarlet Johanson. eh, aku tak tau pon nak eja name die. Anne Hatheway laaagi cantik! tapi tapi kan..aku sangat suuke tgk body die. oh mantap! pinggang ramping gila!

aku ade masalah peha besar. diet la terok pn, badan jek susut sket, tapi peha totap menten mak! macam mane nak pkai skinny kaler kaler nih? even skang org pkei legging, aku menten ngan skinny kaler2. =P

macam mane nak kecik kan peha? lari pusing padang bole 10 round sehari? atau lari atas treadmill 2 jam tanpa henti stiap hari? atau berjalan dengan banyaknye sampai kaki rasa nak tecabut, atau rasa nak tinggalkan kaki kat blakang? ataupun pakaikan kaki ni dengan girdle yang ketat gila babi sampai rase senak tak bleh nak jalan? haha. kejamnye!

aku tak kaya sampai nak pegi London Weight Management, nak kena bayar beribu riban utk badan, baik aku beli rumah. boleh uat down payment rumah.nak pi sedut lemak. kang ngan nyawa2 aku tersedut skali. takot oh!

berangan2. kahwin nanti nak kurus. sbb nak pakai baju pengantin mesti nak nampak cantik! haha. watt?? baju pengantin? lambat lagi kan?

tu saje.

note : makin diet, makin selera lagi tinggi kat nasik! tidaaak!

5 comments:

  1. hurm..try r tanye scarlet cam ner nk bg ramping cam die...hhehe..lemak kt peha ok lg, jgn lemak bnyak kt perut..coz tinggi risiko nk kena penyakit jntung..haish

    ReplyDelete
  2. wan haffiz. baik nti sy call scarlet oke.haha

    ReplyDelete
  3. cam ne nak bgi petua kt ko x???..ambik minyak panas?? @ minyak org wat jln TAR tu..ko sapu kt perut n keliling badan, pas2 balut badan cm mumia..tido semalam dalam pasir pantai..nescaya brhasil..cuba dan amalkan..renung2kaN dan ketawa selepas baca petua nie.cam pokcik buat nie..muahahahahahahahaahah..bior panjang ketawa kpd org yg kita beri petua

    ReplyDelete
  4. azharrrrr...ko mereng kan. haha. bengong

    ReplyDelete
  5. haahahaaa..petue je mangkuk..hahahaaa

    ReplyDelete

jom komen