20100409

:: Nama Saya Nor Ismawati ::


nor ismawati dah ade jadual ye.


9 am : pegi keje
5 pm : balik keje
6.30 pm : tolong kat kedai pule
9 pm : balik umah
10 pm : sesi berborak dengan shah ehsan
11.30 : pegi mandi. (ye aku memang suke mandi lewat mlm)
12 am : sesi bergayut dengan shah ehsan pule
1 am : tidoooo.....

ini lah sebabnye nape aku jarang nk update blog, selain sebab kekurangan idea. tak tau la nape skang idea makin nipis tenggelam. patut la tak boleh jadi reporter macam Teha Amin. kalau aku jadi reporter, mesti karangan membosankan. karangan?? oh back to standard 6 ye ;p

sabtu ahad pun lebih kurang jugakkk. tolong mak bapak kat restoran keluarga. :)

jangan mengeluh dengan ape yg dilakukan. kalau mengeluh, tak ikhlas namanye. betul tak??

banyak benda terabai. macam ni...


tuuu. nmpk tak ape yg aku pegang tuu?? ye itu dah sikit terabai dalam bilik. kesian canon aku! terbiar! dah takde mase nak kuar having fun lagi ngan kawan2 sambil ber camwhore. kesian sungguh canon aku.

saba ye nak..nanti kite kuar jalan2 mcm dlu balik oke??

oh ya! dan juge ini pun kesiannn...


oh pink dora! lagi kesian. terbiar menderita. langsunggg tak pegang. sabo ye nakk..sabo.. ;p

nak cari masa nak pegang benda2 ni balik.

tu saje. sekian

bye

note : kalo dah kawin, dah ade family sndiri, life jadi laaaaaaaagi sebok kan?

2 comments:

  1. wah...
    padatnya aktvt..

    eh,kalo canon tuh terbiar di blik..
    meh lanting ngan aku..

    ReplyDelete

jom komen