20100409

:: 17 Again ::

tahun 2002 yang lalu.....

bukak fesbuk jer trus tengok notification aku ditagged. tengok sket gambo mane.

opoocott! wooww! gambo ini rare! kah kah kah! 8 tahun yang lepas. mse tu baru 17 tahun. tahun SPM. kalo terer sila cari dimana saya. hik! gambo kelas. Sekolah Menengah Teknik Lebuh Cator Ipoh. kelas 5 Binaan Bangunan. student sket jek. tapi huru hara nye memang terrrkenal.

Binaan Bangunan. simen, batu bata, kayu kayan, gergaji, hammer, ape lagi..ape laaagi?? tu dah jadi mcm barang mainan dah ha. macam pinggan mangkuk plastik yg budak2 main tu. sape kate pompuan tak leh membina haa?? see?? aku boleeeyy!

classmate tak ramai. senang jek nak ingat sume ni. nak test??? mari mari!!

kita mulakan yg berdiri ye tuan2 puan2. dari kiri ke kanan.

.aizat. ananthas. khairul nizam. shazela. erna. soleha. ismawati. ali amin. khairul izudin. anas

yg duduk pule ye tuan2 puan2. dari kiri ke kanan mula!

.delores. fazli. mior. fariz. shaiful azri. cikgu termizi. mira. lynn. umi zuraidah. husna. suhana

haaaa. see?? skali ngan name cikgu pun aku ingat. kan senang tu. wahh! terernye daya ingatan saya ye. :)

gambo dalam kelas. kelas terrrrchantek dikala itu.hahahaha! siap kalerful lagi. ade munge2 matahari la. ade grill jugak lah. wow! kelas aku dijamin selamat! takde pecah masuk ye. amiiinn

8 tahun berlalu. skang dah berumur?? treeetttt! masih mude oke?

oh rindu zaman sekolah. selamat pagi cikgu!

bye

note : 3 orang dari mereka dah kawen. aminn. saya tak tergolong ye.

No comments:

Post a Comment

jom komen