20091230

:: The Shopaholic ::


saya suke shoping kat blog. selendang dan baju. suka sangat tengok blog and then buang duit bli brg tu.hehe. dah jadi hobi dan kebiasaan kot. macam akak saya cakap, memandangkan saya suke benor shoping kat blog ni, ape kate saya bukak bisnes gune blog gak. erk! mintak mahap lah ye saya tak minat sangat. saya cuma minat nak jadi customer saja.

yela, saya kat ipoh. bukan kl. kl tu dah jadi cam syurga beli blah dah. syurga buang duit. dlu mse duk kl, pantang ade duit sket mesti la pegi sunway pyramid shoping. ek eleh. pastu bile duit abis, dah kering baru la terpikir ruginye bli bnda alah ni. ngada sangat gatai tangan kan. kat ipoh takde brg best2. tapi saya taknak pegi kl la. jauh sangat.

santik tak?? dah dpt yay!

necklace kesayangan ai <3

saya punye yay!

shoping kat blog best. rasa teruja lebih. evrytime online jek mesti nak tengok blog jual menjual ni. pastu order. mula la rambang mata tak saba barang nak smpai kan. tapi part yg tak best nye, bile berkenan ngan 1 brg, ttba tengok dah sold out. saket nye hatiii. mane nak cari yg camnii..


saya nak yang camni. tapi lambat sangat. dah sold out pun. the bags are sooooo adorable. adehh..tak tahan nengoknye! and the cardigans also. haish. geram geram geram. sangat suka bag and cardigan. tu sbb saya suke pakei cardigan jek bnyk2.

tu saje. bai

note : sedang membeli selendang baru :)

No comments:

Post a Comment

jom komen