20091231

:: Dreams ::


eh? betul ke? betul ke camni? bestnye kalau betul2.hahaha. kalau macam tu saya nak mimpi Awal Ashaari lah. kot2 die nak jumpa saya ke. tak pun nak mimpi Shah Rukh Khan ke. mane la tau die dtg malaysia ni then terjumpa saya kan.hahahahaha. gila perasan nak mampus.

ade ke patut kawan saya cakap Awal Ashaari tu tak ensem. cis. saya sangattt suke dengan die oke. sbb die cute. ade jugak sorangkawan saya comel sangat bile die senyum sambil membuat pis macam saya. hahahaha.

dah masuk tahun 2010. hari ni b
ertarikh 010110. gempak tak nombor? selamat tahun baru. tak payah nak giat sangat berazam bagai kalau tak buat oke? jadi macam saya pun cukup. tak payah berazam sbb konfem2 dah takkan dpt.cool. hai 2010. boleh jadikan tahun yang menarik untuk saya takkkk?


tu saje. bai




note :
tengok firework dari rumah saje. maleh nak kuar berhimpit2 ngan manusia2 yg ramai. kang macam2 bau ade. tak bekenan eh.baik duk umah lagi best.

No comments:

Post a Comment

jom komen