20091206

My Spy


buruk gamba ni jadinye


pegi tengok wayang dengan 2 orang lelaki yang suka perasan hensem, SYED and rashdan. tak tau nak tengok cite ape sbnrnye. tengok mane yang paling awal jela. so yang paling awal cite yang ade, My Spy. layan kan ajee..

pelakon, AC Mizal dengan Harun Salim Bachik yang kononnye spy yang mmg terer habis la bab2 menyepai ni. kelakar.hahahaha. takde la best sangat. tp klaka je yang lebih. nak pecah perut aku gelak dalam panggung tu.

ade la jugak dailog yang agak2 lucah. contohnye kondom cap strawbery la.hahaha. part tu mmg klaka abis. ade jugak dgr jantan2 yang lepas gelak kuat gila. termasuk la ngan pakcik yg duduk sblh saya tu.

mari farida, hannah tan and daphne iking pun ade. superb! cantik gila! saya nak cantik macam tu la. macam mne ye?? ade cadangan atau idea atau petua2 yang bernas tak???

si cantik hannah tan

cantiknye kau maria farida. even kau janda pon! ops

hot mama daphne iking!

ini pule saya. amacam, ada chance tak nak jadi
macam they all tu? hahaha


overall cite myspy is kelakar jek. takde best mane pn. lawak ac ngan adlin mmg menjadi jgk la utk buat saya gelak berdekah2 dalam panggung tu.

nak tengok cite JUMP pulak. macam best jek!

bila blog saya nak ade rmei follower ni.

bai

1 comment:

jom komen