20091205

Anugerah Skrin yang tak best


semalam excited nih nak tengok anugerah skrin kat tv3 tu. sebabnye tema mlm tu tema 1001 malam. maknanye ala2 malam kat arab gitew. artis2 pun semua la mesti nk bergaya sakan ngan baju2 ala2 arab. tu jela pun yang saya agak excited ni. bukan nk tgk sape pemenang pun.hahaha.

zizie ezette with vokalis kumpulan butterfly.
santiknye ko zizie ezette. memang arab abis la baju dorang ni.

hot couple for me. sorang cantik sorang lagi hemsem.
memang cun la si linda jesmine ni. dengan kaler baju sedondon gitew.
saya pon nak husband yg hemsem, kaya, romantik mcm que haidar ni.
mane nak cari??

yang laki ni saya tak tahu name die.
yang saya tahu die belakon dlm cite tari tirana. ala neo tu.
yang badan ketul2 tu. ei geli.
together ngan gf ni. pelakon gak, tapi sy tak tau nme die.
hehehe. tak femes pon.
both of them tak ikut tema la. gf dia mcam hindustan pulak.

liyana jasmay and ashraf muslim.
sememangnye si ashraf ni sangattt la hemsem.
kalau dia nak kat saya kan best.hehehe.
liyana ni pon chumel. keding sangat jek
dress dia pun chumel. dah mcm pwincess pulak.
1001 malam ke tu???
tapi i like :)

Jue Aziz. ex gf ako mustafa tu. fuh dia memang sgt cantik.
body dia mmg terbaik lah.
cik jue, mcm mana anda dpt body secantik itu?
boleh kasi petua takk??
tapi dressing tak kena.hehehe.



saya tak tgk anugerah ni smpei abis pon. bosan pulak. nape mcm tak best ek? tak mcm thn2 lepas la. pengacara pun nk buat lawak yang mmg tak jadi. pendek kata mmg tak best mcm thn2 lepas. sekerat jln je saya tgk trus masuk blik and layan facebook lagi best.

ops maaf la ye kualiti gamba mmg tak best. hehehe. saya kopi pes dr facebook kwn saya. dia pegi la anugerah skrin tuuu. jeles. mintak maaf ye abg rudy amik gamba tanpa ijin.

itu saje. bai

No comments:

Post a Comment

jom komen