20100407

:: Movie Oh! ::

boleh tak kalau nak tengok 4 movie dalam 1 hari jek? oh! aku baru tersedar yang aku agak ketinggalan tengok banyak movie :(

. Clash of The Titans
. How to Train Your Dragons
. Evolusi KL Drift II

oh! oh! jangan sesape cite kat aku yang KL Drift sgt best, best sgt, super best, best! .. and oh! jangan cite, jangan sebut nama2 watak, jangan bagi sinopsis cite Clash of the Titans :((

plan. plan jek. nak tengok sume movie yang tercicir ni dalam 1 hari. tlg menjadi..amin. last movie tengok, Alice in Wonderland. lame dah kan? sampai dah banyak movie baru yg ditayangkn, orang sume dah tengok, aku tak tengok lagi.

******

masih panas hati kat Ipoh, Perak tak tayang movie ni.


yer di Ipoh, Perak ni tak ditayangkan cite ni ye. aku kempunan nak tengok. kalau aku nak sangat tengok cite ni, menangis2 sampai berdarah idung sbb nak tengok cite ni, makanye aku kena pegi Penang atau KL utk cite ni ye. itu je pun yang paling dekat ngan Ipoh, Perak ni. urgh! kuno nyee!

masa valentine hari tu, kononnye nak berjiwang mode jap. nak tengok cite Valentine Day. skali cek2 kat website, takde daaaaaa! hahahampeh! nak tayang movie pun kena pilih negeri ke? urgh!

misi : habiskan masa sehari utk tengok sume movie yang tak tengok lagi. mintak2 la menjadi. amin

bye

note : semerah cinta stilleto, iron man 2. oh!

No comments:

Post a Comment

jom komen