20100428

:: Love Story ::


ini bukan sebab long distance relationship. dah tanak dah bercinta jauh2 ni. penat. skang nak yang dekat2 jek. tapi untuk 3-4 hari ni, jadi cinta jarak jauh pulak. takde la jauh mane. Penang - Ipoh jek. aku kat Ipoh, tapi Ehsan kat Penang. sebabnye kena outstation. jadi la cinta jarak jauh sebentar.


jadi la camni jap.

dari Nor Ismawati


eh. hari ni dh genap 3 bulan aku ngan shah ehsan. rilek rilek. baru 3 bulan. manis lagi. banyaaaaak lagi dugaan cabaran masa akan datang. takpe. hargai masa 3 bulan bersama. oh maniss!

dari Shah Ehsan

biasalaaa. tangan die slalu terketar2 mcm orang parkinson. bile menulis gune mouse, jadi cenggine le. boleh bayang kan mcm mana gayanye tangan die terketar2. haha. ade butterfly disitu. sbb aku suke butterfly. thank yu!

dari Nor Ismawati

rambut aku bukan camtu ye. sedih konon. ok memang agak sedih sbb kalau si gila itu ade skang, time2 hari istimewa ni, mesti die banje makan tempat yg best2. tapi die takde. so mkn kat umah jek. perut cakap nak johnny's stimbot. boleh gitu?

dari Shah Ehsan

cube untuk bagi saya senyum ye? die erase mulut tu then die lukis jadi senyum. ok dah senyum skanggggg. =D


dari Nor Ismawati

see? jauh tak? Penang - Ipoh. jauh kan kan kan? hihi. mengada lebih.

dari Shah Ehsan

Penang tu dah jadi macam Perang dah. ni akibat terketar2 la ni kan. haha. rambut pun ade sehelai je? tak cool langsung. part yang paling tak best, kenapa aku nmpak lagi besar dr die? ohoo, mamat ni main kasar perli aku gemok ye! siap ko. dush! tapi hati aku cakap 'so sweet'.hihi. ngadanye.


taadaaaaa!

padan muke kena dera. macam2 aksi suh die buat. suh buat flying kiss pn ade. nmpak tu? nmpak? haha. padan muke. best kan kena dera? hihi.

bak kata orang2, jauh di mata dekat di hati. jauh atau dekatnye hubungan tu, bukan penentu. yang penting ialah hati kite. kejujuran dan kesetiaan kena ade dlm hubungan utk kekal. sesetengah orang pk, cinta jarak jauh, susah. cinta jarak dekat pulak, nti cepat jemu. think out of the box. kalau dah kawin, bukan ke dah jadi macam cinta jarak dekat tu. hari2 dok mengadap muka masing. takkan baru 1-2 tahun dah jemu? pastu nak cerai ke? wow!


dah macam motivasi cinta. oh tidak.

tu saje.

bye

note : tersenyum :)

No comments:

Post a Comment

jom komen