20100303

:: Saya Benci Website Best ::


hahahahahahaha. hahahaha. starting dengan gelak dulu. gelak macam orang gila. baru menarik.


mula fesbuk. lepas tu blog. kemudian tumblr. dan kemudian formspring pulak. lepas ni ape pulak?

aku jumpa tumblr dah lame, tapi baru jek buat. lepastu jumpa formspring.me pulak. buat jugaaaak! dah nampak sangat kau takde keje kan atie kan. hahaha. pedulik hape haku kan.

aku buatkan cik Udeng ngan Teha buang banyak masa kat depan laptop. keje pun jalan lambat lambat macam siput sedut. sebabnye dah layan formspring oke.kah kah kah! ops jangan salahkan saya ye sebab website ni yang terlampau best sangat. tak boleh nak elak. tapi formspring best! tanyelah ape2 pun korang nak. msti jawab! and si penanya soalan punye identiti takkan terdedah. kiranye tak tau la sape yang bertanya tuuu. nak tanye anak kucing ade bape ekor ke, nak tanye makcik name ape pun boleyyyhh!

oke, skang kat sni pulak ye kawan2. ini pun dah lame kott. saje2 nak up balik. yang ni pun jangan nak salahkan saya ye kalau anda addict ye murid2.

www.looklet.com

sape2 yang teringin nak jadi pereka fesyen macam hatta dolmat ke (ini jek pun yg aku kenal), boleh la praktis kat sni. fesyen tak masuk akal pun boleh.

ni hasil aku uat. tak menarik sebab aku buta fesyen doh! jadinye memang kelaka.


huh! sangat jeles dengan body mereka. kan best kalo aku ade body camni. memang terbaik! cita2 takde la nak jadi fashion designer, tapi suke tengok benda santek2. ter addict pulak ngan benda ni. uhuu!

bye

note : tiba2 gamba profile picture kat facebook dah bertukar.

5 comments:

  1. knape bgtaw?nnty sy pon addict sm!;p

    http://ecar182.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. atie sila jgn jahat okeh! Hikhikhik... Im addicted now! Owh No!

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaha. teha sila buat keje! ;p

    ReplyDelete
  4. nak gelak jugak!
    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAAAA~~

    adoilaaaa... kah kah kah ;D

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHAHAHAHHHHHHHHAAAAAAAHAHAHAH! sian teha ;p

    ReplyDelete

jom komen