20100324

:: Ignorance Ignorance Ignorance ::


apa perasaan aku skang??


:: kenapa ipoh ni takde laut macam kat Penang?? aku suke laut. pegi Penang, jiwa rse tenang and best sangat bile tengok laut. tapi panas sbb waktu tu petang. skang petang2 pun masih panas. nasib kulit tak hangus jek. kalo lepak sane lame2, mesti mak bapak aku dah tak kenal aku sbb dah terbakar. oke sangat tertarik dengan hotel hard rock kat penang. nak pindah sane trus blh?? oh lagi, charles and keith, roxy boutique takde kat ipoh. dem!

:: srius aku sangat penat lah nak layan orang2 yang pentingkan diri sendiri. kamon la weh, dah besar kot. jangan la pentingkan diri sangat. pk orang lain jugak boleh?? rugi duit ke kalo pk orang lain tu? kamon kamon, think think!

:: kadang2 tak sume orang akan dengar masalah kite, luahan hati kite, ketidakpuasan hati kite. kalau iye kita salah dengan meluahkan perasaan yang macam sampah, tapi ape salah kalo setakat nak mendengar? dengar jek, boleh berdarah ke telinga? iye, lebih baik simpan dalam hati dari luahkan kat orang lain. simpan dalam hati, lama2 jadi bengkak hati. very nice!

:: birthday lambat lagi. tapi terasa nak ada wishlist! boleh tak? boleh kan sajee.haha

. ipod
. nokia E71
. blackberry
. laptop baru
. wedges heels banyak2. charles and keith plisss
. roxy stuff
. mng jacket
. bags and bags and bags
. jam esprit

:: baru terperasan, kesabaran aku agak tinggi. masih bertahan dengan perli2, pandangan rendah orang2, sindiran2, ignorance kawan2. wah! teruskan bersabar oke! u good and cool!

tau tak ape rasanye bile dada tahan nak menangis. rasa macam bom nak pecah meletp. sakit dada. sakit hati. sakit urat sendi sume. nak jerit pun ade, tapi kang ade orang cakap aku gila.




tu saje.

bye

note : macam perlukan mse utk tenangkn hati, fikiran, sorang2 kat tepi pantai, makan spagetti, very nice!

No comments:

Post a Comment

jom komen