20100207

:: Hai February = dalam hati ada taman ::


dah masuk bulan February. mesti nak teringat, nak terpikir hari Valentine. konfem!

pegi mane2 pun mesti nak ade jual bunga ros, jual coklat, ade teddy bear, ade love love. makan ngan couple kat pizza ke, kat kfc ke, mesti ade orang datang menyebok nak jual bunga "abang, beli la untuk kakak ni, baru romantik maaa". ceh! bagi free baru aku nak.

segala benda yg berkaitan ngan valentine konfem jual mahal nak mampos. bunga sekuntum rm10. gila mahal! sekuntum jek pun. kalo yg tengah makan kfc ke, pizza ke, mesti tercekik, tersedak, terbatuk dengar bunga mahal gila babs. nasib aku tak suka bunga. save bajet. kot la ade sape2 nak bagi aku bunga. hahaha. perasan gila.

*******************************************************************

ahad hari yg penat. setiap ahad kena berulang alik dari ipoh ke serdang. penat. jauh nak drive oke. kenapa takde flight dr ipoh trus ke serdang?? pegi sane sebab ade hair treatment kat yun nam hair care.

kat mines, dh nmpak dah bahang2 valentine. tengok coklat. hias teddy ngan love love segala. oke nampak sangat best. tapi harga dua kali best. coklat nye cinonet jek kecik, setakat letak teddy kecik mcam mouse, love love lembik senang patah, nak letak harga berpuluh2. oke say bye2 to coklat utk sementara.

orang akan cakap "tak baik weh sambut valentine". oke dah selalu dengar. tapi pada yg tengah hanget bercenta tak hengat dunia, mesti fikir "ape bf aku nak bagi kat aku valentine ni"..."takde hadiah surprise ke"..."takde bunga ke"...mesti punye. macam aku. hahaha. cool mengaku! tapi tak suke bunge. tak suuuke buuunge. nape suke bagi bunga? nanti bunge layu lah. bagi la yg lain.. bagi la coklat ke, cincin ke, baru bessst! eh, itu aku punye taste ;p

semalam asik tengok pasal valentine jek sane sini. hari ni pun cite pasal valentine. ngada lah tu.


pegi mane2 jek mesti nak ade love love. letak la pis pis kacang pis ke. baru cool.

bai

note : aku rindu sayang kamu

No comments:

Post a Comment

jom komen