20100225

:: ahaii Friendship.ahaii Love.ahaii mee udang ::


ahaii...mane satu penting ni?? kawan ke bf? mane satu ha?

kawan sentap sebab pegi sesuatu tempat ngan bf, tapi tak ajak kawan. slalunye reti pulak nak ajak kawan join, tapi semalam dah tak reti la pulak ye. ape hal kau atie? kan kawan dah sentap. rasa kan kauu!

hati kawan kena jaga jugak kan. kan dah kena pujop. padan lah muke kau atie. bukan sorang kawan, bukan dua orang kawan. tapi ade la dalam 5 orang kawan yg tersentap tuh. ramainyeee.

oh. aku sayang kawan2 aku. touching gile bile kena perli habes habesan dengan kawan2 itu. mintak mahap weh. sangat lah mahap. korang penting, tapi bf pun penting gak.

ni gara2 aku up status kat fesbuk "12 ekor udang setel!".muahaha. oke aku pegi makan mee udang ngan bf tanpa ajak kawan2. pegi taiping untuk mkn mee udang saja. bile kawan tengok status fesbuk tuh...waaahh! ape lagi. sentap masuk dalam baldi muke masing2 merajuk dengan aku.

kawan cakap bf dah berubah since couple ngan aku. dan aku la punca tu. oke sentai bai sentap! aku pun amik tindakan bodoh sebodoh utk jauhkan diri sket dr bf. utk uat jarang jumpe, jarang kuar same. at least die rapat balik ngan kwn2. betul ke tindakan tu? ke tindakan bodoh? tersepit tengah2. hati kawan2 dan hati bf penting. aku tanak la sebab aku org cakap punca tak rapat ngan kawan lagi...sedih kan? wahaaaa!


skang dah rse serba salah dah. ni gara2 mee udang taiping punye pasal. ho liawww! padan muke aku kan!

bye.

note : sayang kawan, sayang bf jugak!

1 comment:

  1. lahai..cian die.....tu la.len kali bercinta dgn sume skali.abih cite.wawawawa

    ReplyDelete

jom komen