20100211

:: Ade Aku Kesah?? U are So Damn Pathetic ::


oh ade orang jeles ngan life aku skang ye? pasal ape ko jeles? sebab life ko pathetic sangat ke? pathetic mane tu? tahap super saiya ke sampai ko nak jeles ngan life aku? sampai ko nak sms kat aku cakap lancau, fuck off segala??

hey! wtf!

ape masalah die nak jeles ngan life aku? siap nak melancau lah bagai tu.

memang aku suke, happy, dengan kawan2 aku skang, dengan pelangi aku skang. so ade msalah dengan tu? sbb kan aku tak reply sms, ko nak cakap lancau segala tu ke? haiyo, siyesli tak matang la weh. aku pun tak matang gaks, tapi takde la sampai nak meng' fuck orang kalo tak reply msg. otak letak mane? kepala lutut kaaa??

ko jeles ngan life aku sebab ko takde kawan yang best kan kan kan, loser!

nak cakap lancau? nak cakap fuck off kat aku? ade aku kesahh?? talk to my hand!


oh hai, aku memang tak boleh nak jadi artis. nanti mesti ramai nak sabotaj aku sbb dengki ngan aku.wahahahaha! whatever!

bye

note : maaf terkasar bahasa

No comments:

Post a Comment

jom komen