20100104

:: Sunday Fever ::


hari ahad bertarikh 3 Januari 2010, had a blast time with friends. sabtu dan ahad. full of activities. penat woo tapi best dpt lepak ramei2. bukan sket2, tapi 10 orang tau. memang kacoh la dibuatnye dengan lawak kecoh, gelak sane, gelak sini, camwhore sane, camwhore sni. pendek kata hari yg kecoh smpei nak runtuh kedai mamak nasmir dibuat kami kot.

let's pictures to the talking


aktiviti bermain boling bersama kawan2 terchenta. ayat nak cinta2 jek. hari tu mmg best and happening sangat. ade dalam 10 org. ckupla uat 2 team. 5 lawan 5 kan. team saya menang first round and team lagi satu menang second round. eleh, saje jek nak kasik chance dorang menang. kang nangis lak sorang2 payah.

balik dr main boling tu lepak mamak berdekatan. dekat jek. hujan tengah lebat mse tu. bile pekena air panas, tambah2 time ngah penat baru lepas main, memang rse terbaik gila ah. ditambah lagi ngan lawak2 yang tak sudah2 tu.hahaha. letih urat perut ni sebab asik gelak jek memanjang. patutla berat badan bertambah. asik gelak jek.


saya suka bile ade kawan2 sekeliling menggembirakan hati saya. at least saya dapat lupakan masa silam saya. kannn.. dah2 maleh nak ingat, maleh nak cakap dah. mapuh pi! saya kan cool ;p

tu saje. bai

note : kalau adan ade join skali, laaaagi best kan

No comments:

Post a Comment

jom komen