20100105

:: My Besties ::


bangun pagi trus teringat sume kawan2 saya. tah ape mimpi saya smlm tah la. rse rindu rinduan lak dengan dorang sume ni. saya rindu kawan saya. kawan yg rapat dengan saya.

NURUL HUDA YAAKOB


name penuh die seperti yang diatas ye. tapi orang orangan panggil die udeng. bukan udang ye. sila sebut betul2. kang die naik hangin kang sebut salah. sape susah? she's so sweet. die sama macam saya. pernah rse frust tertonggeng2 menonggeng psl cinta cintun ni. tapi die tak cite pun. die pendam jek sedih die. tapi saya tau la.terer tak saya boleh predict?haha. bila saya tanye die ade problem ape, die akan jawab mslh biasa saja. saya ok kan saje sbb saya taknak paksa. kang die cepuk kepala saya, biol sebenter. udeng is kawan kepada exbf saya. smpai skang saya pernah jumpa die sekali jek. ok diulang, sekali sahaja. rapat pun thru the blog, facebook, and the phone. jumpa die mse berbuka puasa ngan kawan2 kat shah alam last year. tu first and last saya jumpa die. rindu rindu rindu nak bergelak2 lagi, bergambar2 lagi. sepatutnye saya ade gambar ngan die, tp gambar tu dlm simpanan exbf saya. takleh nak uatpe la ye. mse mula2 frust dlu, udeng is the 1st person saya call dan menangis2. die yg pujuk saya.ahahah.kan udeng kan. dia la yg slalu bagi kata2 semangat kat saya, bg nasihat, bg saya ketawa, bg saya senyuman saya balik.saya sayang kamu udeng. and now saya happy bila die dah berpelangi semula bersama dengan kekasih hati tercinta. betul cakap udeng, sebelum pelangi naik, mesti ade hujan panas dlu kan. terharu nak menangis rsenye bile udeng cakap "atee kena datang udeng kawin nanti tau". sumpah ko uat aku nak nangis udeng. rindu gila. comel kan die? nak berkenalan ke?? boleh boleh. facebook kan ade. tapi jangan rampas die trus dari saya dan incik Farhan Akashah oke. saya sembelih kang! aum!


NORAZUIN NORDIN


awin. rindu die. last saya jumpa die mse bulan 10 aritu. sbb saya pegi shah alam n lepak ngan die dalam seminggu la. she's nice person ok. very good listener. die slalu ada ngan saya time2 suka dan duka. time suke kami akan kuar jln2 bersama, makan2 kat anw, shoping suar die.hehe.time saya duka pun die ttp ade. menjadi telinga dan memujuk.die ngan bf die mmg baik. dh lme tak jmpa. rindu dengan gelak tawa awin. last die call is 2 hari lepas. and saya rrse nak sebak sebab lame tak dengar sore die.skang die sedang berusaha utk menyiapkan tesis die. final sem. awin, atie saaayang awin.gudluck awin.


NOR HABIBAH JALIL



bib. lemah lembut jek. bile ketawa sangat comel. bib slalu bz. besela keje kat tv3. keje jela siang dan malam.faveret word bib is WHATEVER.tu yg uat saya slalu ingat kat bib ni.bib pun gud listener gak. dia akan cakap pada saya "sabar atie" kalo die tau saya sedih. die sangat caring. penah tanye saya "how's life?"..tu yg uat touching tu. and die yg bagi kata2 semangat kat saya masa saya awal2 frust menonggeng tu. ..bib, nak pelokkk...


RASHDAN SALLEH



haa...yg ni wajib ade la. mane leh tinggal dow. kang kena cepuk smpei mereng. adan yang sangat comel. tengok gamba tu senyummm jek die. mne penah nk tgk die marah. kalau saya nak nangis, saya takleh nangis kat die. dah kasi warning awal2 tu. die tak suke pompuan nangis2 ni. lembik! die suh kuat sket. tp die slalu mendengar kepada saya. tu sbb saya kental. kalo ngan die mmg takleh nangis. kang trus die signout.hahaha.pandai main gitar. ade la feveret kami memang same. rsenye lah. kot saya perasan. sila jangan perasan sangat oke atie.hehe.die suke tangkap gamba. nak bekenalan? ensem kan kan kan. tapi takleh rampas die dr gf die oke. kang kna karate skali. mahap adan i cuik gamba kat profile u.hehe.sila jangan marahhhh~


ekceli rmei lagi. tpi takkan nak upload sume kat sni. mapuih saya nti jadi panjang lebar cecah ke ujung tanah lak. ade gak antaranye Zainaton Nazarah, Syed Yunus,Aishah Sankhari, Mat, Normala Badri, Khairul Rijal Man, eh rmei lagi la...kawan2 saya menceriakan hati saya dan menggembirakan saya.



hari ni friendship mode. korang2 sume touching takk?? sepatutnye saya ade koleksi bergamba ngan dorang2 sume ni. tapi sebab kan saya letak gamba tu dlm 1 folder ngan gamba exbf saya, makanye saya pun terdelete lah sume. dh delete baru tersedar. ha padan muka!

tu saje. bai

note : do u wanna know who ur true friends are? f**k up and see who still there.

No comments:

Post a Comment

jom komen