20100110

:: AJL 24 Tak Gempak Pon ::


semalam tengok anugerah juara lagu. rumors melambak2 la merata tempat. kat fesbuk jangan cakap la. sume pun nak pegi jek. ade yg dapat tiket free la, tiket backstage la, itu la ini la. and plus ramai kawan2 saya lak memang pegi. mereka2 tu keje kat media field. mestila dapat tiket free kacang jek kan. ekceli tak tengok sangat pun. sket2 boleh la. yang mane minat jek. yg selebihnye cume dengar melalui telinga jek. haha.

siti nurhaliza jadi rock tiba2. no komen. tp suara memang sedap gila. sape boleh lawan weh.

performance aizat best. kena kencing ngan adik saya. die ckp sore india tu ialah sharifah amani. ngok ngek. mentang2 saya tak tengok mse mula2. pastu die kencing saya cakap sore tu dr sharifah amani. gila! dan2 la lighting tak tunjuk kat pompuan india tu kan. memang saya pun caye la. tp bile dah habis br tau yg tu sore pompuan india.hahaha. padan muke kena tipu. caya la sangat. performance aizat utk lagu kau aku, tak tengok. nanti la tengok kt youtube. tengah layan lagu dengan kuatnye mse tu. so maleh nak tanggal headfon.

bunkface beeeessst sgt sound dengar kt telinga. dah tau la kan saya tak tengok. saya dengar kat radio jek sbb ade dlm kete. tp rase mcm ruginye tak tengok. cepat la smpei umah. nak tengok bunkface. tapi bile smpei jek umah dah abis pun. cis. ade sore budak2 kan. best2. saya layan lagu rock2, ni. jiwang2 tak dapek nak nolong.

faizal tahir memang suke sangat to the max! sangat sangat sangat sangat suke.

bile faizal tahir menang memang hati riang. takde la smpei melompat tinggi2 macam beruk kat rumah ni. gila ke hape. bukan saya pun yang dapat duitnye. lain la kalau saya yg dapat duit, bukan setakat melompat tinggi2. berguling2 gelak2 sampai nak pecah perut la jawabnye.

yuna menang serius tak bleh blah. gelabah! mencik!. dush! baik ler ganti kan ngan stacy. lagi best. bak cakap adan, sian stacy menari2 penat2 smpei basah ketiak tapi tak menang. nak uat camno. ayat biasa, cuba lagi tahun depan ye. very typical statement nak sedapkan hati. whatever.

hai faizal tahir. macam mane ko boleh ensem camni?

bajet2 gempak la ajl thn ni. tp cam bese jek. ok la kan. dpt tengok ct jadi rock kejap. pemenang sume best2. tapi tang yuna memang gelabah. tak suke gila! saya pun boleh nyanyi macam tu. kacang jek. duduk atas kusi, petik gita, nyanyi cam benafas.hahahahahaha. dah stat nak perasan kan kan kan.



tu saje. bai

note : dato K bagi ct nurhaliza hadiah jam tangan rm200,000 and also kereta merc untuk birthday. best gila oke! tapi lagi best kalau duit tu bagi saya yg kureng duit ni. mintak kat abah, abah ckp "merayap jek kejenye". kwang kwang kwang. padan muke.

No comments:

Post a Comment

jom komen