20091217

:: TIBA TIBA ::


jam dah pukul 3 pagi. masih tak tido. layan lagi cerita nur kasih kat catch up tv3. persoalannye, kenapa kan, bila drama ni naik rating mencecah langit tujuh, ade berjuta2 orang peminat, maka dengan itu tiba2 ramai la pulak yang minat Tiz Zaqyah, yakni heroin drama tu. sebelum ni mereka2 tu punye la kutuk cakap seksi la, itu la, ini la. tapi bile dh tengok drama tu trus ade yg mengaku fanatik kat Tiz Zaqyah ni. hadoi! pelik betul dengan sesetengah orang ni.

saya takde la minat sangat sampei nak mengaku diri tu fanatik kepada dia kan. just suka dengan watak dia dlm drama tu jek. serius mmg best. and the camera trick are superbly awesome! hey, tengok sendiri pon boleh judge!

and tak aksi2 romantik pasangan suami isteri. ouch! menyentuh perasaan jap. and then start la nak berangan utk ade seseorg yang macam tu dlm hidup ni. haiyo! jangan nak perasan lebih2 boleeeh tak??



aksi aksi romantik dalam kereta. aww! malu2 kucing pule~


okay serius saya sangat suke kalo 'lelaki' saya pegang tangan saya macam ni!
dulu macam ni la. sekarang single mingle pegang tangan sndiri je!
i like!


aksi2 pertemuan. bila dah bertahun2 tak jmpa. dan jatuh cinta~
die pakai telekung nmpak sweet sangat. saya pakai telekung
nampak biasa saje.


tuan empunya badan, Tiz Zaqyah Razak!
macam mane ko boleh secomel macam ni! aum!
saya pun nak!


cerita ni mmg best. dan unofficially buat saya berangan.hahaha! berangan kalau ade lelaki seromantik, sepenyayang, se protective, sebaik macam Adam. ahahaha! sila jangan kuat berangan okay.

masih tak mengantuk.

bai

note : lelaki macam edward cullen yg sgt penyayang, protective, romantik, sgt cinta pada Bella yakni kekasihnye menjadi idaman saya! ade ke?

No comments:

Post a Comment

jom komen