20091219

:: The Day Out ::


here we come yo!


jeng jeng jeng! antara gamba2 hari gembira saya dan kawan2 tersayang. did some photoshoot with them. and the result is penat dan lapar to the max! balik jek trus lepak kat mamak.

duit pun habis. tiket mahal ok! and org pulak ramai la pulak. hari jumaat jek pun kan. tapi memang best!

yg paling terbaek skali :

* bile bukak beg nk pkei tudung balik after mandi manda, tgk tudung kedut yg terbaek seabad ni
* toilet banjir. nevermind. tp budak2 kecik boleh pulak nak jln sepak2 air. saba jela
* main ape tah nme mainan tu. kna pkei pelampung and meluncur laju and jauhhh dr atas smpei bwh. and saya? mesti ar pejam mata. sbb saya takut. hahaha!
* hujan super extremely lebat mse kat mamak. and nak balik cepat. jadi berlari la sy dalam ujan tu pegi ke kereta ngan adan. balik trus demam.
* saya pkei snowcap kesayangan! lame gila tak pakai. kenapa? sbb saya taknak rambut basah and also taknak org lain tgk rambut saya sbb gamba2 akan diupload kat facebook. nanti seluruh facebook akan tgk rambut saya. baik tak pyh pkei tudung kan? berpegang pada, kalau nk pkei tudung, pkei betul2, kalau taknak pkei tudung, trus tak pyh pkei. :)


gamba terlalu banyak. and banyak diupload kat facebook saje.next week ade kenduri kat kampar. kna jadi assistant photographer lak. at the same time ade majlis tunang. mane satu ni?

tu saje.

bai

note : adan dah pindah Teluk Intan and dah masuk semester baru, kena balik unimap, Perlis. i'm gonna miss u adan. dah takde geng nk tgk wayang and mcd.. *tears dropped* :(

No comments:

Post a Comment

jom komen