20091216

:: 1.2.3 JUMP ::


hari tu saya kuar ngan kawan2 pegi photoshoot kat gunung lang kan. ade 1 shot tu aksi kami2 sume ni melompat macam beruk.hahah! tapi terpaksa diupload lambat sbb nye gamba tu guna kamera kawan saya. so terpaksa la tunggu die upload dlu. nak edit2 la, ape la.

taaadaaaaa!!


ok standby sume untuk buat aksi loncatan!

1..2...3 looommmpppaaat!! hahaha!!

landing time! saya terlanding atas kaki ecah.
dan menyebabkan sy punye pinggul a.k.a bontot sangat sakit.
ade la dalam 2 hari.hahaha! sakit siot!



seronok pulak rasanye jadi macam kanak2 riang kembali ke alam sekolah. dan tempat yang saya pegi ni sememang nya saya tak penah pegi.hahaha! name jek duk ipoh kan. ah tak kisah lah. janji hati happy bile kuar dengan they all ni. weehuu!! erk, ni first time saya bergambar dengan aksi lompatan macam beruk! cool kan :P

pasni nak kuar photoshoot ramai2 lagi. sebab salah seorang antara mereka2 ni dah nak balik perlis sambung pengajian semester baru. bai bai adan. huhu

tu saje.

bai

note : kalau ade tanda LIKE macam kat facebook, ai dah tick like dah.

No comments:

Post a Comment

jom komen